Виховна система школи – це цілісна структура, яка сприяє успішній діяльності виховання. У школі відбувається моральне становлення учнів, формування в них творчого мислення, відповідальності.
Пріоритетним у виховній роботі школи є:
Для реалізації цих завдань у школі розроблений план виховної роботи навчального закладу та окремі плани, які були затверджені на засіданнях методичних об’єднань класних керівників. Ці плани охоплюють всі напрямки виховання: патріотичне, правове, моральне, художньо-естетичне, трудове, фізичне, екологічне, превентивне та включають у себе календарні, традиційні шкільні свята, заходи, конкурси, заходи щодо втілення національної програми «Діти України», «Комплексної програми профілактики злочинності і бездоглядності», «Програми профілактики ВІЛ-інфекції», заходи щодо зміцнення моральності та утвердження здорового способу життя та ін.
Напрямки ВР
ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНИХ СТАВЛЕНЬ У ПРОЦЕСІ ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
- Ціннісне ставлення особистоті до суспільства і держави: формується в процесі реалізації основних завдань національно-патріотичного, громадянського (правового і політкультурного) виховання.
- Ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей: формується в процесі реалізації основних завдань родинного (родинно-сімейного та статевого) виховання.
- Ціннісне ставлення особистості до природи: формується в процесі реалізації основних завдань екологічного виховання.
- Ціннісне ставлення до мистецтва і культури: формується в процесі реалізації основних завдань художньо-естетичного виховання.
- Ціннісне ставлення особистості до праці: формується в процесі реалізації основних завдань трудового, еономічного виховання та профорієнтаційної роботи.
- Ціннісне ставлення особистості до себе:
- ціннісне ставлення до свого фізичного "Я", формується в процесі реалізації фізичного та превентивного виховання.
- ціннісне ставлення до свого психічного "Я", формується в процесі реалізації розумового та морально-духовного виховання.
- ціннісне ставлення до свого соціального "Я", формується в процесі реалізації громадянського виховання.
МОЛОДІЖНІ ОРГАНІЗАЦІЇ, ЩО ДІЮТЬ ШКОЛІ
|
| |||
Учнівське самоврядування | 227 | 5-11 | Драбик Г.Р | |
4. | Загін «Милосердя» | 20 | 5-7 | Сирник М.М |
На базі школи у 2018-2019 н.р. організовано гурткову роботу:
Робота групи
продовженого дня:
( 1 -2 класи)
Брошко О.О.
|
Робота групи
продовженого дня:
( 3 -4 класи)
Оленюх М.І.
|
11.50
-12.00 – збір учнів
12.00-13.00
– спортивна година
13.00
– 13.30 – обід
13.30
– 15.00 – післяобідній відпочинок
15.00
– 16.00 – самопідготовка
16.00
– 17.50 – заняття за інтересами, виховна година, вільний час учнів
|
12.50
-13.00 – збір учнів
13.00-14.00
– година дозвілля
14.00
– 14.30 – обід
14.30
– 15.00 – післяобідній відпочинок
15.00
– 17.00 – самопідготовка
17.00
– 18.50 - заняття за інтересами, виховна година, вільний час учнів
|
Робота
гуртків
№
з/п
|
Назва
гуртка
|
День
|
Година
|
Керівник
гуртка
|
1
|
«Подоляни»
|
Понеділок
Середа
|
15:50-18:20
15:50-17:50
|
Стасишин
Марія
Ігорівна
|
2
|
«Співаночка»
|
Понеділок
Середа
|
14:00-16:00
14:00-16:30
|
Драбик
Ганна
Романівна
|
3
|
«Футбол»
|
Вівторок
Четвер
Субота
|
15.40-17.55
14.45-17.00
10:00-
12:15
|
Русанюк
Владислав
Михайлович
|
4
|
«Судномодельний»
|
Понеділок
Четвер
|
15.40-18.05
15.40-18.05
|
Михайленко
Ярослав
Володимирович
|